فرمول مولکولی:C5H11OCSSK

pax

شکل ظاهری: زرد یا خاکستری روشن با پودر یا گرانول تند، محلول در آب.

موارد اصلی : پتاسیم آمیل گزانتات یک جمع کننده قوی است، این ماده عمدتا در فلوتاسیون مورد نیاز و بدون نیاز به فلوتاسیون مواد معدنی فلزات غیر آهنی قوی استفاده می شود.


به عنوان کلکتور برای فلوتاسیون کانی های غیر آهنی که به کلکتور قوی ولی نه با انتخاب پذیری بالا نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرد. که یک کلکتور خوب برای فلوتاسیون کانی های سولفیدی از جمله سولفید مس، سولفید روی و همچنین کانی سولفید نیکل-مس و کانی های پیریت دارای طلا و غیره استفاده می شود.

مشخصات:

ms

Index

Granular

Powdery

Potassium Amyl Xanthate.

≧90.0%

90.0

Free alkali  % max.

0.2

0.2

Moisture & volatile  % max

4.0

4.0

Ram(mm)

3-6

-

Length(mm)

5-15

-

Expiry date(month)

12

12

بسته بندی: 110-130 کیلوگرم درام یا جعبه چوبی 800-900 کیلوگرم.

مشخصه:در جای خشک، خنک و انبار تهویه نگه­داری کنید.

این نوع پتاسیم برای استخراج مقادیر سنگ معدن شرطی شده در محلول آب و اگزانتاتها مخلوط شده و سپس در سلولهای شناور هم زده می شوند. اگزنتات ها ممکن است به شکل مایع یا جامد اضافه شود.

اگزانتات ها باعث می شوند مواد معدنی خود را به حباب های هوا متصل کرده و سپس به بالای سلول شناور، شناور شوند. با رسیدن مقادیر به سطح، حبابها یک پارچه تشکیل می دهند که برای جمع آوری به یک فرورفتگی سرریز می شود. باقیمانده ممکن است دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

برای بازیابی اضافی یا برای دفع حذف شود. در این فرآیند بیشتر اگزانتات مصرف می شود. چندین فرایند شناوری برای سنگهای مختلف مورد نیاز است.

پتاسیم امیل اگزانتات(PAX) و ایزوبوتیل سدیم ایزوبوتیل (SIBX) کلکسیونرهای تیول سنتی هستند که در شناورهای عمده ای و انتخابی سنگ های معدنی نیکل و سولفید مس مورد استفاده قرار می گیرند.


شرکت بازرگانی معادن و صنایع معدنی هومان پویان به عنوان نماینده انحصاری Chemstar چین آمادگی دارد برای تأمین تمام محصولات حوزه ی فرآوری، حفاری و استخراج با معدن داران و صاحبان صنایع ایرانی همکاری نماید.  لکن این شرکت آمادگی دارد انواع دستگاه های سفارشی را برای مصرف کنندگان داخلی تأمین نماید.