صفحه لرزانصفحه نمایش ارتعاش با فرکانس بالا مهم ترین دستگاههای غربالگری هستند که در صنعت پردازش مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها برای جدا کردن خوراکهای حاوی سنگ معدن جامد و خرد شده به اندازه تقریبی 200 میکرومتر مورد استفاده قرار می گیرند و برای خوراک کاملاً مرطوب و خشک نیز کاربرد دارند.

فرکانس صفحه نمایش به طور عمده توسط یک ویبراتور الکترومغناطیسی که در بالا نصب شده است کنترل می شود و مستقیماً به سطح غربالگری متصل می شود. ویژگی های فرکانس بالا آن را از یک صفحه لرزش طبیعی متمایز می کند. صفحه های ارتعاش فرکانس بالا معمولاً با زاویه ای شیب دار کار می کنند، که به طور سنتی بین 0 تا 25 درجه تغییر می کنند و می توانند تا حداکثر 45 درجه بالا روند. علاوه بر این، باید با سکته مغزی کم کار کند و فرکانس آن از 1500 - 7200 RPM باشد.

شرکت بازرگانی معادن و صنایع معدنی هومان پویان به عنوان نماینده انحصاری Chemstar چین آمادگی دارد برای تأمین تمام محصولات حوزه ی فرآوری، حفاری و استخراج با معدن داران و صاحبان صنایع ایرانی همکاری نماید.  لکن این شرکت آمادگی دارد انواع دستگاه های سفارشی را برای مصرف کنندگان داخلی تأمین نماید.